Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

hari pertama..

Assalamualaikum semua.. selamat pagi.. heheh.. alhmadulillah.. semalam ari pertama ku b'buka pose ngn member2 kat sini, td pon sahur yg p'tama untuk thun nie b'sma ngn deorg..

hahha.. besh gak mkn ramai2 nie.. x la sunyi sgt.. betol x?? walaupun ak kne naik 2 tingkat dan pergi ke hujung blok tp x pea.. jnji besh dan meriah.. hahaha...

kami mengamalkan konsep perkonsian.. waaaa~~~ siap ade konsep lg 2.. bagus22.. hihi.. di mana kami di sini membeli lauk kongsi2 bersama yg lain.. sama ada waktu berbuka mahupun waktu sahur.. alhamdulillah.. keyang.. walaupun dengn bersama-sama aku.. mereka tetap keyng.. eleh.. ingat ak makan banyk la 2.. erk.. yeke?? hehe.. biasela.. duduk di peranatauan.. ceewaaahhh~~~ Ceh,Faqhreel!! mcm la lipis ni kat seberang laut.. hahahha....

jadi korng sape22 nk makan sahur ngn berbuka ngn kami... dtg la sini.. kami santiasa menerima anda.. rek.. yeke?? ikhlas nie .. bkn main22.. hehhe..

post signature

3 comments:

CaPiQa said...

jaga2 incik faqhreel. cik capiqa datang ni. hehe..

rindu beta tak? ^_^

SaRa_wo Sensei said...

nak amek makanan....!!!
hahahaha...

green said...

selamat berbuke..