Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

demi bakal akak ipar.. ak rela di tagged.. hihi~~

assalamualaikum semua.. hahha.. gile kentang ak nie..

betul.. ape yg tertulis di atas tu memang ikhlas dari sanubari hatiku yg suci nie.. hahha..

betul x kak?? hehe.. macam ni lagi carahlah peluang aku.. hehehe.. walaupun ak dah penah wat bende ni, tapi aku sanggup jawap lagi.. ok22 dalam mase 60saat.. ak akan menjawabnye.. sedia..

1

2

3

mula!!!

1.Nama timangan anda

nama timangan aku?? ditimang2 bagai minyak yang penuh, haha.. apentah.. sume tau dan ramai panggil aku faqhreel jek.. cme akak sai jek panggil lain ari 2.. dan x mau lagi die panggil mcm 2.. hahaha...

2. Anda seorang yang
saya seorang yang pemalu, kacak, bergaya, tampan, berbudi bahasa, lemah lembut, bijak, amanah, saksama dan adil... hahahha... blah r ko faqhreel..

3. Lagu feveret

lagu mana ni?? jong2 inai.. hihi... besh 2 lagu 2.. jong2 inai mak lipur raja wali...

4. Makanan kegemaran

ak ni ade pantang dengan makanan nie.. pantang tengok makanan.. mesti nk makan.. hahha.. tapi yg penting berunsurkan kentang.. x gitu chef wan?? (nape ak tnye chef wan?)

5. .................-->sila tanya hua sheng...

huang sheng kate die kate yang seng hup kate yg diberi tahu oleh karim semasa berjumpe dengan jusriman dia diberi tahu oleh kasmadi yang ak ni hensem.. haha..

6. Warna kesukaan

warna warni kehidupan..... hitam, putih, hijau, ungu..

7. Benda yang mesti ada dalam beg

dalam beg aku ada beg lagi, dalam tu ade lagi 1 beg..

8. Kali terakhir anda menangis

bialah rahsia~~~~

9. Sikap yang buat anda strezz

saya stress bile org wat barang saya macam barang die.. main gune.. pastu gune lame2 smapi saye pun kene tunggu dan kene amek balek.. kdg2 mcm nk kene g pinjam balik barang 2 kat die.. sdgkan barang 2 barang kita sediri..

10.Tag 6 rakan anda

6 org??

sape ak nk bagi die rajin??

akak sai?? eh die yg bagi aku nie.. xkan ak nk bg die blek..

ok2.. nk suruh..

suha

esah

paan

zul

bino?? die pon kak sai da suruh.. xkn nk buat dr aknye lagi..

dan 2 org lagi yg sukerela nk buat..


p/s> ok kak.. saye da buat.. oleh itu bagaimana dengan hasrat saye?? bleh jadi kenyataan x?? hahaha...

post signature

1 comments:

green said...

u5a-501-o5
blok u5,
kolej perdana,
81310, skudai,
johor darul takzim.

terima kasih ye..
t awk punye sy hantar..~