Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

Kiraan Bermula..

Assalamualaikum... Selamat hari Khamis berbaju batik.. hihi..

mule2 aku nk cite.. malam tadi tgok bola Barca vs Inter.. uh.. agak kesalah.. x desebarang gol lansung.. macam menyesal jek tunggu.. tap sebelum tgok bola 2.. deorang bukak la semayang teraweh life dr Mekah ngn Madinah.. Ya Allah.. Ramai betul orang.. sambil tgok 2... Faizal cerita la pengalaman die masa pergi umrah hari tu.. bile ak dengar.. t'detik kat hatiku.. bile ak dpt pergi?? bile ak mendapat jemputan untuk ke Mekkah?? hati ak sebak.. erm.. harap2lah harapan ak ni jadi kenyataan...

ok cerita lainlak.. lebih kurang 4 jam lagi aku akan bertolak ke K.L.. nak balik kg.. hehe.. jadi aku nak bagi taulah, masa aku kat kg nnti, ak jarang nk on9.. sebab line brodband pon bknye laju sgt.. hehhee.. xkan raye22 nk lepak kat CC kot?? jadi aku nak amek kesempatan ni.. Nak mohon ampun jika ak ade wat salah silap semasa memblog ni la.. x kirela.. dalam perbuatan dan penulisan aku nie.. kat kawan2 sekelas aku lak, MIS,ESAH,REDZA,FAIZ,AJIS,ZUL,WAN,PAEH,BINO,PAAN,KEROL,BIHA,SUHA,IMA,SUHAILA DAN SAADAH aku mintak maaf ekh.. kalu aku ade wat salah silap tersalah bahse ke, terlanjur kate kea.. aku betol-betol mintak maaf.. (sedeh)..

post signature

5 comments:

A+z+i+E = AziE said...

slamat ari raye cekgu... huhuhu.... duet raye ade???

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

owh xpe2..ak maafkan slh n slp ko.hehe..2 pn sb ko tlg angkut beg ak kl x ssh gk nk maafkan perlian ko slama ni.hahahaha~

kapal terbang kertas said...

hhee.. same22 SAH.. nnti kalu kn blek K.L lagi.. ak temankan lagi.. hahaha...

kapal terbang kertas said...

selamat hari raye AZIE!!!

ahsfantasy24 said...

salam..
salam aidilfitri,
maaf zahir dan batin..
(^__^)