Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

Misteri Mimpi Syakila.. lalallallala...

Assalamualaikum semua.. nak tanya ni.. korang penah tak.. bile balek dari bazar Ramadan.. Pergi kat motor, tetibe ade kuih dalam bakul motor??

haaa... tulah yang terjadi kepada ku tadi.. pelek gak aku.. nak kate salah motor sebelah motor aku (motor akram sebenarnye).. nak kate die tersalah letak lalu meninggalkannya.. tidak mungkin.. kerna ada helmet kat motor 2.. erm.. 2,3 kali aku cek motor tadi.. takut aku yang salah naek motor.. time ataas jaln pon aku tgok blek no plat motor.. betullah motor yang ak naik.. erm...

korang nk tau kuih pea?? Kuih POPIAH gorang.. peh.. memang aku minat kuih nie.. rm2 lak 2.. sebab ade 6 batang dalamnye.. aku mule2 pikir2 gak nk amek ke x.. tp kalu x nk amek.. xkan nk buangkan?? da kire membazir.. jaadi ak amek jek dan makan bersama-sama rakan yang lain.. dan bile berbuka tadi, tetibe jek lepas makan kurma, ak terus amek popiah 2.. haha.. selalunye lantak nasi dulu.. hihhihi...

Jd dikesempatan ini, aku nak ucapkan terima kasihlah pada sape yang bagi tu, kalu x bagi, tersalah letak atau terlupa amek, aku mintak halal ekh.. sedekah di bulan pose.. harap2 murah rezeki orang yang membeli popiah 2... nnti sok letak la plak ayam golek kea, sup gear box ke.. ok.. AH ko Faqhreel.. da dpt pehe nk betis lak.. hihih..

post signature

3 comments:

green said...

hehe..best gak kalo ade org letak ayam golek dlm beg kuliah ak ni..

heheheh~

imHepPie said...

wehh..sori2 aku trsalah letak tdi..

argghh x kira ganti balek!!

kapal terbang kertas said...

owh yekea?? nnti ak letk blik kat tmpat asal.. haha..