Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Akulah penyebabnya..

Assalamualaikum.. hehe.. 1st time wat entry kat kelas.. hehe.. sekarang lec sume tengah metting tok ISO..

aku nk cite.. pagi tadilah.. sume bende aku wat x jadi.. yela.. dengan menjatuhkan redza punye air.. pastu.. aku isikan balek air die.. pastu.. aku tumpahkan air die balek.. sengal gile aku nie.. pastu bile nk basuh pinggan.. aku tumpahkan sabun kat depan pintu paan.. haha.. jadi aku kenelah membersihkan bilik die.. yela.. da latumpahkan air 2x.. pastu tumpahkan sabun lak.. waa~~~ pastu dengarlak cite ade org x puas ati kat kami.. erm... ala.. kalu x ske.. ak leh gantilah.. tapi lepas raye la.. haha.. sekarang tengah x de duit la..

uh.. mmg ari ni ari yg mcm x besh wat ak.. da la asek klah jek lwn bola kat fb 2.. argh.. ni wat ak x de mood nie..

lallaa... nk wat pe ekh skrng nie?? x de kelas. agak bosan nie...

post signature

3 comments:

imHepPie said...

lec xdak pa lagi balik tdo la..haha

SaRa_wo Sensei said...

lorhhhh...
siannyerrr ko wahai senpaiku...
sesungguhnya Allah ingin menguji sejauh mana lavel kesabaran ko dalam bulan2 posa nie...=p

♥ Cik NaD ♥ said...

laa.. rilek r ek.. be happy! :)