Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

aku yang malas turun ke bilik..

assalamualaikum semua.. hehehe.. lame gile x hupdate.. LAMEKEA???~~~ baru beberapa ari kut.. da bersawang da blog nie.. ak x tau nk hupdate pe sejak 2 menjak nie.. yela.. dengan masalah broadbandnye.. akhirnye pg td ak mgambil keputusn kol operator.. time kasihlah diucapakan kepada Inchik Operator yg banyak membantu tadi.. ingatkan pompuan yg angkat upenye laki.. hahha.. GATAI~~ tp tadi die ajar aku 1,1 tol adekan line brodband nie wujud balik.. memang kagumlah aku.. haha..

seperti tajuk di atas.. memng benar sama sekali.. sekarng ni aku mcam malas jek nk turun bilik aku.. yela. bilik rakan-rakan aku sume at tingkat 4.. ak sorg jek tingkat 2.. lepak22 pastu malas tol nk turn.. nnti sahur naik balik.. buka pon naik balik.. ish... tp x kurus22 pon ak naik turun tangga.. hahaha... macam sekarang ni aku hupdate kat bilik bino.. haha..

"ko pindah je tingkat atas nie, kat atas ade 1 bilik kosong.." kate-kate kerol kepada aku.. kalulah boleh wat mccam 2.. da lame da ak pindah bilik.. wa~~~~....

haha.. nmpknye stakat nie je kot.. nk pikir sahur nnti nk masak pea?? erm.. telur dadar kurma beroti mesti adenye.. sajian istimewa aku 2... sape2 nk rase jom sahur ngn ak bersama yg lain pagi nie...

post signature

3 comments:

CaPiQa said...

ha, ni cik capiqa dtg nak sahur same2. mana telur dadar kurma beroti tu? lalala~~~

kapal terbang kertas said...

cpt sgt la.. x buat lg..

SaRa_wo Sensei said...

ish..ishhh
bulan2 posa nie kena rajin..
jgn malas..=p