Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

Jadi orang kampung??

assalamualaikum semua.. emm.. hari ni hari Isnin... pagi tadi.. lepas masuk kelas jea.. ak terus jumpe Incik Basir sbb nk bincang pasl hari esok.. nk g Konvensyem tekstile kat UiTM.. tp beberapa pelajar termasuk aku dah malas nk g.. sbb UiTm kan diberi cuti sbb H1N1.. kdg22 bimbang di hati 2 lebih banyak rasa teruja untuk pergi.. ak jadi serba salah.. 2 yg aku gi tanye Incik 2..

Tapi jelas kelihatan para pensyarah kami lebih teruja untuk pergi.. aku tidak dapat menolaknyalah.. ikut sahaja kata mereka.. bukan apa.. tekak aku dah mula saket.. tue tnda-tanda aku nak demam.. kalu mkn ubat mcm mane pon.. ak tetap demam.. dan.. tau2 je la sekarang nie macam mane.. adoyai.... x pelah.. tawakal je la... Insyallah selamat...

nnti ak update aktiviti ak kat sana ekh...


post signature

0 comments: