Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Betul kea??

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Berita utama, 2 buah hotel di Jakarta telah diletupkan oleh penyerang berani mati. Kejadian tersebut telah mengorbankan 9 orang... Oi!!!!! ko salah blog la.. ni dunia aku, bukan tv3.. hihi..
sebenarnya hamba tersangatlah BOSAN!! pada waktu begini, duduk di dalam bilik dan sesekali terdengar jeritan gol dari bilik tv.. M.U golkan kot.. hihi..

Sebenarnya selepas bukak-bukak blog orang lain, aku terjumpa nie, nie aku copy dari blog lecture ak.. hihi.. Incik, saya minta izin nak copy ekh.. hihih... ia mengenai rahsia bulan kelahiran dengan peribadi kita, aku copy bulan Mac je sbb ak lahir bulan Mac, jadi aku nk konsi dengan korang sume ade yang kene dan ade yang tak tentang rahsia tersebut.. Ok... kita past sekarang...

Mac

· Berpersonality yang menarik dan menawan (haha.. yeke aku menawan??)

· Mudah didampingi (emm...)

· Sangat pemalu dan pemendam rasa (ya.. hamba seorang yang sgt pemalu)

· Sangat baik secara semulajadi, jujur, pemurah dan mudah simpati (betul-betul)

· Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam (ya... tepat sekali)

· Suka kepada kedamaian (damai yea... ok)

· Sangat peka pada orang lain (ya.. memang pon, terutama kepada rakan-rakan ku)

· Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain (guru)

· Tidak cepat marah dan sangat amanah (marah?? emm.. amanah?? )

· Tahu balas budi dan mengenang budi (hehe.. budi yg baik dikenang jua)

· Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam (aku mmg ske tgok org.. )

· Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal (ya.. kadang-kadang dendam aku sampai sekarag ada lagi.. ade kea?? ape ekh??)

· Suka berangan-angan dan suka melancong (angan-angan 2 betul, hobi ketika lapang dan sebelum tido.. BESH!!)

· Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi (manja kea?? teringat waktu kecik2.. orang memanggil aku dgn gelaran ....... )

· Kelam kabut dalam memilih pasangan (ye kea?? im single)

· Suka dengan hiasan rumah tangga (suke kemas2 jea.. tp x lame pastu beterabur balik... hahha)

· Punya bakat seni dalam bidang muzik (sila muntah sekarng Faqhreel.. ko mane tau main pape)

· Kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik, jangan yang terlalu moody (BENAR)


tulisan bewarna merah adelah kata-kata dari ku.. haha....

haha.. ok2.. kepada yang lahir bulan same dengan aku tu.. tengok2 lah.. same kea kite nie.. teruutama kat Suha (memang sama tarikh lahir), Biha, Misraini, Suhaila dan ramai lagi yag nama-nama tu budak kelas aku.. hehehhe..


Sebenarnye betul atau tidak ia tertaluk kepada hati kita, jika hati kita bersih suci murni, baik la perilaku kita.. betul x?? baiklah, renung-renungkan dan selamat beramal........

post signature

0 comments: