Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

betulkea aku sudah sedia??

emmm... betul kea??

itulah menjadikan persoalan difikiran aku sekarang nie..

kerana apa??

ntahlah..

betulke aku da sedia dari setiap bidang dan perkara??

tahun depan aku da mula praktikum.. emm.. boleh ke ha buat??

sebab sekarang ni pun aku da mule kene wat rangcangan pengajaran harian, tahunan.. emm.. macam susah je.. tp x pea.. ak yakin ak boleh buat..

tp.. dari perkara lain pula?? boleh ke ak hadapinya?? emm... tabahkan hati faqhreel.. jangan memeningkan kepala anda yang sentiasa sakit 2.. emm.. nmpaknya aku perlukan sokongan ramai pihak.. dari setiap org.. sahabat aku, keluarga.. dan sesiapa pun.. hehe...

p/s> perlukah aku menggunakan kembali cermin mata?? sesuai kea??

korang sape yg nak download huraian sukatan pelajaran bagi PSV, Pendidikan Moral ngn Pj.. klik je sini.. kalu subjek lain 2.. ak x de la.. sebab nie je ak blaja.. hehe..

SUKATAN PELAJARAN

post signature

0 comments: