Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Hapdate yang sangat appy...

Assalamualaikum semua.. sihat?? wa~~~ nape aku happy sgt nie?? hihi.. satu bende yg baru aku dapat td da siap.. tp... aku nk cite dlu pasal konvesyen tekstile yg aku p kat UiTM selama dua hari.

emmmm.... agak bosan gak la.. sbb cume dgr org bercakap jek.. dalam B.I lak 2.. kdg22 dalam bahse rojak.. ish-ish.. cm ne bahasa kite nak maju?? hehhe... "saya nak mitak maaf sebab saya akan bentangkan kertas kerja ini dalam english coz saya sudah prepare in english and agak sukar kalu nak ingat kembali dalam bahasa melayu" hahahhaha... buku lali die la cakap macam 2.. macamlah die bukan orang melayu... tongok!!! haha.. tp masa malam gala die besh.. sebb makanan die bapak besh tol.. biase la.. hotel.. (yela.. ak nie org kampung.. mane penah makan kat hotel2 nie..) pastu ade pertunjukan fesyen... hehehehehehehe.... meleleh siut.. kikikiki...

PERMAINAN KETIKA BOSAN

ok22 kite kembali kepada tajuk asal.. KENAPA SAYA GEMBIRA?? kerana... hahaha.. td mase gi Mid Valley.. ak ngn paan bli GUNDAM.. haha.. da lame x bli bende nie.. td g bli.. hahaha.... nasib baik ade sale.. pastu ak likan gak adek aku helikopter kawalan jau.. cewahh~~ berbahasa melayu aku nie.. kikikkiki...

td blik22 jea.. aku terus g blik paan.. pasang bende nie la.. hahaha.. jelas sgt ak lebig pakar dari paan ketika memasang bende nie.. hihihi.. jgn marah paan

... dekat 2 jam gak la psg bende nie..



yela.. kami upah reza tok potong.. die potong cantek sikit.. kenelah tunggu sorng2... hahha.. dan..

aksi ala-ala romantik.. cewah~~~

akhir sekali.. berjaya juga aku siapkan.. dan aku sangt gembira!!!! hahahhaha....

p/s> macam aku ni bijak sangat berbahasa melayu.. wat ayat pon tunggang langgang.. wat surat pon mintak Esah yang watkan.. hahaha.. MAAF...

gune line wireless blok.. laju gak.. emm.. brodband?? macam mane?? masih lagi?? itu la yg kita x tahu..

post signature

4 comments:

SaRa_wo Sensei said...

ceh..
dah la p sana tak ajak kami pown...
kecik ati tau...
tak per..tak per....
huhuhu...

kapal terbang kertas said...

dlm perancgan kelas kite..
lpstu timbalan x kasi pergi...
tp last22 pengarh bg 18 org je g..

Admin said...

los n faun..
hehe

kapal terbang kertas said...

ape yg los ape yg faun??