Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

AKU NAK MENANG!!!

BETUL!!! memang tidak sah lagi.. tiada kompromi langsung..

ak btol-btol nak menang...

hehe.. menang pea?? sebab pea?? haha...

Kisah ini bermula apabila tadi aku bersama Bino g bli tiket bas..

pastu g bli tiket ketapi.. tp tutup plak dah... die bukak dlam sejam lagi..

aku x tau nak wat pea..

pea lagi.. ajak bino g membeli belah kat Aktif megamall.. hahaha... megamall la sgt!!!

masuk-masuk je x tau nak wat pea.. tetibe je bino bg idea..

beli barang yg ade peraduan jek..

cari punye cari.. jempe 1 contest nie..

7up.. pe lagi. kami bli 2 botol terus..

yg lagi beshnye.. kami amek satu buku borang peraduan die.. haha.. pastu baki yg lain kami sorokan.. hahah.. jahat x??

pastu gi tingkat atas.. jumpe la sampul surat..

haha.. bino bg idea lagi.. masuk pertandingan INJIT-INJIT yg kat Gempak 2..

bagi sape yg selalu bace gempak mgkin die tau la..

anta banyak-banyak sampul surat yang ade alamat orang kat gempak..

lagi bnyk lagi besar peluang nk menang..

sebenarnye Bino da penah dapt da.. dapat adiah tempat ke 5.. die anta 100 keping..

dan sekarang.. kami nk anta 400 keping.. hahaha..

boleh ke menang??? hihi..

arap22 dapat la ekh..

korg byk22 la doakan tok ak..

wahhh.. x malu betul ko ni Faqhreel

inilah sampul surat yang aku beli 2, 1 peket=20keping ade 20 peket

ini pulak borang pearaduan 7up tu.. bapak kuatnye gas air ni..

post signature

3 comments:

sara_wo said...

hah..!!!!
cakap x boros, nie mmg boros la abg faqhree..
hahhahha,
waaaa..mantap2, syiokkk-syiokkkk
abg faqhrel mmg join ker injit2 gempak tue????
aper kata send satu sampul kat sara 1..
haaa,gerenti mng nyerrrr...
lepas nie bila sara beli gempak baru, make sure u r the winner...
hohohohoho...

diba said...

wah..leh than die ek..hee~;D

kapal terbang kertas said...

nnti ko bg la alamt ko.. bg alamt sedare mare ko.. bg sume kat aku.. nk carik 400 alamt nie..