Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Henshin!!!

Assalamualaikum semua, kabare?? ada waras?? haha.. sejak bile ak jd jawe nih?? lalla..

Malam tadi gempar yang mengatakan paan telah dapat wireless kat blok nie dan tersangatlah lajunye, samapi tgok youtube mcm tgok tv.. yekea paan?? tp yang mushkilnye.. paan jek da[at connect.. org laen?? hampeh.... bukan stkat nk connect.. line die pon x jumpe.. SAH!! Paan ade ble sake!! sake paan nie lain cket.. sake yg leh tarek line tenet.. hihihihihihi... SAKE ICT.. lalalala...

disebabkan paan je yg dpt.. dan line die lg laju dr brodband aku dan die.. aku bersama beberapa rakan seperjuangan meminta paan tok mencari cerita-cerita kartun yang lama.. macam cite Cybercops.. tentu korang dapat ingatkan cite 2? Seingat aku dulu, masa aku sekolah rendah, cite ni bapak porpularnye. Time 2 tanyanganye waktu petang.. 2 yang wat sleknye, yela.. kat selangor, pagi sekolah rendah biase, petang lak sekolah agama.. tu yang rase agak malas jek na ke sekolah time 2.. hahaha... tp waktu 2 mmg aku betul2 kagum lah dengan cite 2.. masukan kad jek.. pastu beg kuar bawak senjata.. hahha.. tp malam tadi memng tergelak besar kami. kerana melihat kembali adegan tersebut.. haha.. yela.. dulu mane leh pikir lagi, CGI die macam mane.. sekarang.. tau nak kritik jek.. kan??kan?kan??


satu lagi cite yang aku minat masa dulu ialah, cite DASH YONKURO (betol ke aku eje??) bapak beshnye cite nie.. aku ingat lagi arwah abah aku belikan kete DASH nie.. yang wane merah.. yang pompuan tu gune.. aku lupe la name die.. haa.. ni yang paling besh.. gi sekolah agama jek.. bawak la kete 2.. main dalam longkang.. hahaha.. tersangatlah beshnye.. beranai bawak kat sekolah agame jek.. hihihi.. kalu bawak sekolah kebangsaan.. da sah2 kene rampas..

kete aku yang wane merah 2.. ujung sekali..



Waaaaaaaa~~~~~ kawe teringat kenangan2 lame dulu... besh tahap gaban... macam-macam leh wat dan main.. beshnye kalu dapt macm dulu22... zaman sekolah rendah... kahkahkahkah....

HA!!! aku nk tgok balik cite tomatoman... da lame mengidam nak tgok balek!!! tolonglah!!!

post signature

2 comments:

SaRa_wo Sensei said...

abg faqhreel...
sesungguhnya aku sangat la minat tahap maksimum citer TOMATOMAN n CyBERCOP....
layan giler citer tue masa kechik2...
sampai tak pegi kelas mengaji..
ko ader ekk citer tue..??
nak..nakk..
huhu

kapal terbang kertas said...

hahha.. sara.. kalulah daku ade..
xkan aku mewarwarkan pada setiap rakyat jelata yg beta mahukan cerita tersebut... hhuhhu...