Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

07/07

Assalamualaikum.. tarikh kat Malaysia ari ni ialah 7 Julai 2009 atau 7/7/09..

macam2 perkara yg berlaku ari nie..

pertama... ELAUN ak kuar... yea!!!!! walaupun dalam penyata tulis lain tp dalam bank ade lain..

tp.. x pe la.. x kesah la.. dekat 300 la bezanya..


kedua pula.. result aku kuar ari nie..

uh.. time nk g tengok td punye la berdebar. memikirkan dapat berapa..

sem 1 ngn 2 same jea.. jd CGPA aku tetap..

agak takut jugak sbb time exam lepas, ak bnyak blur jea..

tp ble tgok.. alhamdulillah la.. dapt gak 3.54... naik o.o1..

hihi... naik la gak kn?? hihi..

uh.. sush tol ak nk kejar22 bdk nie..

mcm ESAH, MISZ dan yg lain-lain..

ble la aku dapt lebih cket.. mcm 3.6 kea.. 3.7 kea..

paling besh dpt 4 la.. hihi.. insyallah...


pastu petang td kuar BANDAR LIPIS, kota keriangan.. hihi..

ingtkan nk bli tiket, byr bil, byr kat bundleaddict..

last22 x dpt pon.. Maybank sistemya terbakar..

x dpat nk gne.. adoyai... susah22...

kering jea.. bli kasut Futsal baru.. +F5.. rm170..

hihi.. smart la gak kasut die.. kilat siut.. hihi..

ak punye barg ble nk bli??

tunggu minggu nie..

LOWYAT!!! sediakan karpet merah untuk ku...

buatlah persiapan yg serapinya..

beta akan mencemar duli ke sana hari minggu nie...

hihi....

p/s> byk bnde gak nk bli nnti.. mp3 & rak buku , nk carik kasut, nk berpoye2 kat KEY ELL.. spe22 nk jmpe nnti cari22 la ak kat sane ekh?? hihih..


2 comments:

sara_wo said...

eeiiii...
abg faqhreel...
boros...
membazir...
adoiii....
apa nak jadik nie...ish3
tak bagoss..tak bagosss....

kapal terbang kertas said...

wei... ak x bli pape pon lgi... ble mse lak ak boros??