Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

1st time buat..

Uh.. 1st time aku awt bende nie..
tok menjaga ati ko suha.. aku wat la.. hahah...

Peraturan:
1) Anda perlu "PrintScreen" wallpaper anda yang sedang guna sekarang, jangan dusta, kerana kurang digemari...



2) Beri tahu mengapa anda suke "wallpaper" anda itu.
wallpaper nie aku wat sdiri.. kalu nk tau. tiap kali aku design pape.. aku wat jd wallpaper ak.. hahha...

3) Tag 10 orang
sape2 je la yang nak wat...




post signature

2 comments:

nasuha ahmad helmi said...

bagus k.u bagus...muahahahahah kale purple laa...;p

diba said...

wah..mmg pndai design2 ekk..huhu
nice~;D