Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

apa sudah jadi nie?? tolonglah...

Ya Allah nape ngn aku hari ni?? Satu malam aku x leh nak tido.. gile ke ape aku nie?? da la sepetang berkemas.. penat-penat.. siap da ngatuk da malm tadi.. last-last lasung x tido.. hahha...
sehingga x tau nak wat pea.. aku bukak la adope.. maen edit2.. ntah pape ntah.. sampai la jd bakground baru ak nie.. sebenarye bakground nie aku amek dari design baju kelas adek sedare aku yang aku watkan ari 2.. mcm besh je gne.. haha.. nnti same ngn baju deorg cm ne?? suke ati aku la.. aku yang design.. hahaha... tol x?? mintak-mintak la malam ni aku dapat tido.. satu ari da aku x tido.. dalam bas pon aku x tidor nie..


ni design tok gerko. tp x pasti lagi. ak just wat jek

ni la baju kelas adek sdare aku 2. blakang die just name bebudak kelas die jek..

post signature

0 comments: