Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Wajah baru.. Ok kea??

ren..ren..ren....

assalamualaikum semua..

uh.. selama beberapa hari aku bertapa... lebih kurang 4 hari..

akhirnya.. dapat jua aku beron9 kembali.. hihi...

dan sekarang.. inilah wajah baru blog ak.. hihi.. ok kea??

aku sebnrnye buat 2 background nie..

1 wane hijau.. ala-ala kanak riang gitu..

1 lagi yang nie la...

tp.. aku lebih cenderung memilih yang ini.. hih..

pape pon.. pendapat anda diperlukan...

ok..ok..ok...OOOO!!!! (teperngaruh dengan media masa..)

ini adalah backgroud aku yang lagi satu 2..


post signature

3 comments:

ellieandcarl'sstories said...

sori bro...aku nak comment sket...sorry to say..aku tak nampak le ape yang ko tulih..layout ko..hehe..anywayy..nice song...for sure bkn jasan mraz..muahah

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

ho,cantik2..tpi susah nak bace tulisan..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ye22. sy sokong kenyataan diatas.