Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

cerita aritu, ari ini dan semalam..

alow.. seminggu aku x update blog aku nie..

bosan tol la... kekurangan idea2 yang bernas lagi munasabah serta waras difikiran...

ari ni da nk blek lipis da...

emm... dan masuk sem 4 da aku...

kire2 belk campur faundation dulu 1, 1/2 tahun..

dah 3 tahun aku kat lipis 2..

waaa.. agak lamenye.. da leh jadi penduduk tetap da 2..

mcm2 ragam da aku tgok mase kt Lipis 2.. hihi..

...........................................................................................................................................

aku nak cite nie.. mesti korang biase ngan mimpikan?

kadang-kadang mimpi 2 membawa kepada perkara yang BESH sgt..

kadang-kadang menyeramkan.. betol x??

tanggal 18/6 semasa aku tido, aku telah bermimpi..

ni lah 1st time mimpi yang aku ingat tol-tol dan jalan citenye menarik gila..

hihih.. aku mimpi aku menang Cabaran 100+ 2..

haha.. beshkan?? aku bukak penutup botol 100+ 2..

aku pandang bawahnye jek ade tande 100..

aku teruslah SMS... x lame pastu deorag call dan katekan..

aku dah menang 1 juta 2.. hahahaha.. besh gile...

pastu esoknye pulak,

aku mimpi memang x sangke la orang nie boleh masuk mimpi aku..

dan die menjadi rapat ngan aku.. hahaha..

ni pon besh gak.. kikiki.. x leh cite bnyk2.. lalalala...

korng pun mesti ade mimpi yang beshkan??

kan besh kalu mimpi yang besh 2 menjadi kenyataan.. hihihi...

.......................................................................................................................................

ni cite lain lak...

hahaha.. sape suruh x update lame..

nak cite pe ekh??

hahahhaa... lpe la pulak...

aku berasa rugi sedikit kerana dalam perjalanan ke S.ALAM nie..

aku terserempak dengan adik aku..

dan..

die meminta untuk menukar kembali telefonya..

aduyai.. kalu x dapat gune fon baru lame cket..

hihi.. besh gak gne fon die nie..

yela.. dah la nipis..

skrin besar.. cantik la 2..

x same lansung dengn fon aku nie..

tebal gile.. hahaha..

x pe la.. syukur jea ape yang ade sekarang nie..

betol x?

antara gambar-gamabr yang aku tangkap mase cuti dulu.. dan menggunakan fon adek aku 2..

berposing puas kerana mendapat ikan yang besar..arel-arel.. psl la ko malu22??



post signature