Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Tukar lagi...

helo.. helo.. helo...

kawan-kawan sekalian.. blog aku bertukar wajah lagi..

setelah menerima beberapa pendapat dari insan lain..

aku telah memerah otak untuk menukarkanye kepada yang baru..

harap-harap ini ok la kot..

apa macam?? ok x??


post signature

5 comments:

Misshy Innz said...

santek2 tp kn ur font color kene tuka cket
sbb agak sukar nk bace..
;)

rasmoissalle said...

ok la tu...

i n n z..mmg sdikit susah dbaca..tp bukan sbb tulisan tu...sebab font dia against background yang detail tu..jd hasil dia sdikit sukar dbaca..tp bg saya ok la...mgkin bg sesetengah org..

kaler font tu dah ok dah sbnarnya coz dark background should go with bright font..

haha..panjang lak komen sy nih...

alang alang kan,, jgn lupa singgah blog saya..sila lah komen entry terbaru tu...

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

tulisan kurang jelas ler..
ape kate awk buat layout tuh,gambar tepi2 jer..kat tengah2 biar kosong..

Si Kosong said...

gelap je ak nmpak...
wei!

nk monyet 2 ley x?

UH~!

kapal terbang kertas said...

hehe.. tengs la ekh.. komen.. aku da tukr da.. wt sblah jek.. ok x??