Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

Cerita adek-adek aku..

anguzubillahiminashaitu nirajim... jauhkan aku dari syaitan2 yang direjam!!!

wahhh... pekene ngan aku nie?? assalamualaikum..

sebelum pape.. aku nak ucapkan trizilon time kasih la kat sape-sape yang komen latar belakang aku nie.. hih.. sekarang aku pon da tukar lagi.. ok x??

ok2.. sekarang kau nak cite-citekan adek-adek aku yang laki nie..

boboy(14), ude(11) ngan arel(9).. kadang-kadang aku jeles tol ngn deorg.. yela.. deorg wat pe yang aku x dapat buat time kecik-kecik dulu.. yela deorg bertiga.. aku dulu time kecik2 sorg jeak.. adek bwh aku pompuan.. pas2 pompuan lagi.. bapak jauhnye dgn umor deorg nie..

deorg bertiga nie.. tetipa ari ade jeak projeknye.. wahh cm phineas and ferb lak.. tetiap ari ade projek baru.. tetipa ari leh ar dengar mak aku jadi penceramah bebas.. kadang-kadang macam FRU ade gak aku tgok.. hehe..

macam aru nie.. deorg da mle da perkara yang mak aku paling suke dan x suke.. ntah la.. aku pun plek.. die ske ke x.. sbb awal22 die ok jek.. tp nnti ble adek2 aku 2 blek.. mle r.. siren bomba berbunyi.. hihi..

deorg gi jolok sulungan.. tau x?? sekarang nie musim padi dah masak kat tmpat aku.. jadi air akan dikeringkan dari sawah.. ikan-ikan banyak akan terperangkap kat kolong antara paret kat sawah tu kepada paret besar.. jadi deorg akan jolok dengan depanye diletakan tong sos yang besar dan diikta dengan getah paip yang besar dan panjang.. jadi deorang akan jolok sulungan (kolong) 2.. ble ditarik balek.. ikan akan ikut.. jadi banayk la hasil tangkapan mereka.. pagi tadi deorg dapat 2 ekor ikan haruan.. besar 2.. besar lengan aku.. hih.. aku suruh mak aku masak mlm nie.. tp mak aku x makan pon.. hih..

td sebelum aku g cc nie.. mak aku da suruh pagel deorg balek.. aku pon pangel la.. uh.. da bnyk gak deorg dpt.. ikan-ikan sepat, puyu.. hehe.. aku agak lepas ni msti mak aku mengamuk punye.. bukan sebab ape.. sebab kotor gle baju deorg... dan yang palin penting.. sume pakai baju putih.. elok la sgt 2.. uh.. nsib baik aku kat cc.. kalu x.. hahah... mmg dengar la siren berbunyi.. hihih...

tapi besh gak jadi deorang nie.. memg rugi la aku dlu.. x dpt wat mcm nie.. aku wat pon time aku abes spm dlu.. jolok sulungan, menjala burung... haha.. carik duit sbb nk carik keje time 2.. haha..

wahh.. x sbar rasenye aku nk mkn ikn 2 malm ni.. haha..

post signature

1 comments:

mamet said...

tandatangan baru nampak? urm cantik.