Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

adakah patut?? pandangan anda??>>

*uh.. agak bosan sekarang ini..

*3 malam lepas Incik Basir kol aku.. tnye pasal buku skecth ari 2.. hhehe.. pajang gak beborak dengan die.. pastu die cakap projek yang bincang hari 2 nanti ank bincang dengan semua ble naik sem nanti.. kengkawan.. tunggu je la projek 2 ekh.. hiih..

*pas2 2 malam lepas lak.. Incik Lah kol ak lak.. die cakap la.. kalu leh design la baju baru.. nnti sem depan budak baru masuk.. so gerko pon mesti banyak.. die cakap design la tok gerko.. so sekarang ni aku baru siap 3 design tok Gerko.. gerko bola, hoi ngn bola tampar.. aku lupe da.. ade bape banyak Gerko ade kat Institut..

*pas2 lagi.. bape bnyk pas2 da.. xpe22.. aku da siapkan gak 2 design baju akal seni.. hehe.. leh jualkea? aku bajet nak jual beg nie.. tapi xde idea lagi la.. degan pc aku wat hal.. agak sukar la nak mendesignye.. tapi x pea.. dek kerana minat.. akan ku tabahkan jua...

*pe kene mengene ngan tajuk aku?? aku da lupe la matlamatasal aku nie.. hahah..

** ha aku baru ingat.. patut x aku tukar background bolg nie.. macam suram jeak blog nie.. tgok la.. kalu aku rajin aku wat bakgroudnye..

**tp 2 la.. kat pc aku lain saiznye.. da msuk kat cc ni lain lak saiznye.. adoyai.. korg rase wane pea ynag besh ekh???

****pandangan anda dialu2kan....


*****hihih...

post signature