Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

Nak jd mcm die gak!!!!

Nk jd macm die?? Jd lah.. ap ak kesah!!!
Tp, nape kita mesti jd org lain? Sdgkan Allah da jdkn kita ni ckup smpurna. Mmg setiap orang tu berbeza. Cube bayangkan semua orang sama.. Pe jadi?? x de life lansung. Sume same je prangai. Kita bukan x leh nk jd macam sesorang. Tapi janganlah tiru sbijik. Yang baik 2 kita boleh jadikan sebagai tauladan dan petunjuk kpad kita. Tp bukan semua orang suke orang manirunya. So kita kenelah pandai memilih orang. Kita sebenarnya boleh berubah sendiri, x payahlah nk ikut orang jea.. btol x??
So, pandai2 la korang!!











kalu boleh aku nak jd macam dia.


0 comments: