Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

Selamat tinggal, selamat datang...


Assalamualaikum.. tarikh hari nie 29 Disember 2009.. Tahun baru Hijrah kita telah laluinya minggu lepas, dan kini tahun baru masihi pula.. macam-macam yang telah berlaku dalam satu tahun nie,, ada yang gembira, sedih, suka, duka, manja, lara semua tu adalah pengalaman dan pengajaran bagi kita semu, dan kita yang melaluinya perlulah ambilnya sebagai iktibar. jangan nak mengeluh atau merungut sahaja.. kita ambil yang jernih dan buang yang keruh..

aku harap, tahun depan dapat adalah tahun yang lebih baik dari tahun ini. harap salah silap ak yg x sengaja atau pun tidak korang maafkan ekh.. x malu mintak22 plak,, dah tahu bat salah jgn la wat lagi.. paham x Faqhreel?!! ye sy paham...

aku gak harap, kawan-kawan ak yang lain labih berjaya tok taun depan, Hanif dengan PEPATUNart nya, SUHA dgn KADnya, PAAN dgn Kartunya, BIHA dgn Keycainya, MIS dgn program bahasanya, REDZA dgn JPPnya (nk jd lg kea??), ESAH dgn L & P nya dan untuk semua la.. (malas nak taip semua nama).. berjaya!! lagi-lagi untuk praktikum nnti..

hehhe.. maaplah kalu x de nama tu... dan aku harap gak, persembahan teater tok tahun depan lagi MANTOPlah dr tahun nie..

akhir kata dari ku,

SELAMAT DATANG 2010,

SELAMAT TINGGAL 2009,

PAHIT MANIS KITA TEMPUH,

DALAM HATI TETAP BERKEKALAN.


post signature

2 comments:

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

huhu tOuching r baca pOst faqhreel!!!
maceh sb ad nama ak kat c2. ;p
2 r harap sgt lesen ni leh setel dgn tenang aman damai.

owh kl btOl ko ad tersalah tersilap scara sgja atau pun x, ak sudi maafkan.hehe
ak pOn sme mintak maap kl ade tersalah tersilap spjg 2009 n tahun2 sbelomnya =)))

kapal terbang kertas said...

haha.. biaselah.. ak kan org yg touching lebih.. kahkhakha... same22 la kite ekh..