Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

azam, impian atau angan-angan?

salam semua, korang apa khabar?? sihat?? sy sgt bosan ok bile cuti-cuti nie.. yela x de wat pape pon.. mule-mule ingat dulu nak keje.. last-last x keje gak.. jadi penggur gak... time awal-awal dulu time gi Guardian Sg. besar, sebelah tu ad kedai fon, pastu tulis 'ada jawatan kosong' ak pon g la.. macam2 nak g tanye.. but.. x jadi sebab pekerje dalam kedai 2 sume pompuan dan CANTIK-CANTIK lak tu.. hahhaha.. tergoda iman I tau.. muahahhaa...

eleh.. ye la tu Inchik Faqhreel.. cakap je la malas nak keje... alasan pompuan cantik.. hahaha.. x munasabah lansung...

yela.. sy nie awal2 je.. berazam nak keje.. last-last tak jadi lansung.. angan-angan je la Faqhreel.. hari ni 8/12/9009... erm,,, ak nak tanye ni.. azam korang tahun nie yang korang berazam masa tahun lepas tu da terlaksana ke blom?? ataupun angan-angan juga?? muahaha...

ak rase tahun ni x nak la azam-azam nie,, sebab besar kemingkinan kita akan lupe.. Tu Ko Je FAqhreel.. PELUPE.. ORANG LAIN X MUNGKIN KOT... hehhe..

macam au nie.. taipa masa ade je azam baru.. yg lame x juga buat.. eh.. buat gak.. tapi amek masa la.. sekarang ni aku nak tukar,, x nak azam-azam.. nak IMPIAN... lain ke ke dua-dua 2?? yekot.. tapi impian aku ni akan mengambil janga masa yang lama dan usaha yang tidak henti-henti.. kalau tidak.. x dapet den nak nolongnye..

jadi macam mana korang pulak?? AZAM? IMPIAN? ANGAN-ANGAN?? pilihlah..

post signature

2 comments:

nurayunni said...

azam tahun lepas pn bl0m tertunai lg..huhu

nasuha ahmad helmi said...

impian ape fakrel yang amek mase lame sgt tu??? ;p