Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

=N217=

Assalamualaikum semua.. yeahhhhaaaa.. pada pukul 7.00pm semalam saya telah pun menjejakan kaki dengan beralaskan kasut saya di stesen bas anggerik Kuala Lipis... hihihi... lepas makan-makan kat Lepeh.. saya bersama Kerol, Bino, Faiz dan Paan terus ke IPGMKTAA... sampai kat pintu depan, ade satu bas.. rupenya bas dari Kuantan.. uh.. ramai gak yang balik semalam upenye... selalunya.. hanya beberapa orang jek yang balik awal.. lepas cek in kat bilik kosong x berkunci.. dan layan movie sampai tidur..

pagi-pagi jek terus ke pejabat asaram dan amek kunci bilik.. berdebar-debar rasanya hati ini.. haha.. macam nak amek result SPM jek.. yela.. tipa kali mesti sy duduk jauh dari rakan-rakan yang lain... erm... dan keputusanya... yea.. saya dapat bilik bernombor N317.. dah tentu-tentulah kat aras 3 kan?? tapi saya masih juga tidak berada dekat dengan rakan yang lain.. mereka semua satu baris.. saya jek jauh cket.. tapi kali nie tak lah jauh sangat macam dulu... hehhe...

sebelum kemas pape.. baru bawak masuk barang dr stor~~

setelah berpenat lelah.. ni lah keputusanya.

.

awal-awal dah nak penuh da bord nie..

kali ni sy dpt bilik yang view lain lak.. kirenya sy da merasa semua view da.. view padang, hutan, rumah warden.. dan sekarang view mengadap surau dan Prasekolah.. hehehee.... nampak asrama wanita sekali.. haha.. oit.. FAqhreel.. bukan nmpak pon.. ko bukn nmpak sgt jauh-jauh.. jgn nak ngade22.. haha..

pemandangan ke luar tingkap ku..

peh.. lame gak nak menyempurnakan bilik nie.. nak kemas itu, ini.. bawak barang naik dari stor.. peh.. penat-penat.. last22.. siap gak.. kali ni x delah nak ubah-suai bilik nie.. bbdk yg lain ade gak ubah suai.. smart la gak.. bukan ape.. sy malas nk gerak-gerakn barang nie.. lagi pon sy jek yg ubah.. roomate x ubah pon.. x besh gak.. betol x??

uhhahaaaaaaaaaa... nampaknya sy sudh sgt ngantuk sekrng nie.. ok lah.. nk keybord off dulu.. hahaha....

kata FAQHREEL ~~> bilik da dekat ngn surau da tu faqhreel..

post signature

1 comments:

Unknown said...

salam kenal dari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ade mase ziarahlah ke blog saye :)