Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

KOSONG

salam semuanya,, sudah lama juga aku tidak menghapdate blog nie.. macam dekat seminggu jek..

ntahlah.. macam tiada cerita yang hendak dikongsikan.. tidak macam selalu.. terlalu banyak cerita yang ada..

sekarang ni aku dalam keadaan cuti,, dan biasalah.. nak buat apa lagi?? hana sekadar duduk di rumah.. nasib baik line kali ini cukup baik.. bleh la layan internet.. aku tgok kat 'fesbuk' semua orang buat renunion.. jumpe rakan-rakan lame..

hai~~ aku bile palk nak wat nie.. yela.. mereka semua sebuk-sebuk belaka.. bukan semuanya cuti macamaku.. ada yang kerja.. dan ada yang ada program tersendiri.. jadi memang sukar nak jumpe mereka nie.. huhuk.. :(

erm.. 12/12 ni abang sedara aku nak tunang.. nampaknya x lama lagi merasa la aku ada akak sedara.. huh... tetiba teringat lak aku tadi... rakan mak aku datang.. tiba-tiba aku terdengar dia ckp.. 'Ank hang ni bile nak......' pastu mak aku plak sambut ' ntahlah, kahenak (biar) dulu.. biar dia abeskan blajar dlu'....

erm...... macamlah ak ni perempuan.. hahahha....

bila sampai waktunya nnti.. adalah tu.. ihihihi....

oklah,, kilat dah kat luar tu.. aku nak tutup laptop dah.. ihihi..

wasalam...

kata faqhreel~~> nape ak malas nak uplode gmbr kat entry aku?? macm x menarik je kan??


post signature

1 comments:

syazanaramli said...

nnti ade la tu..np makcik2 slalu tny..... um..yup..de gmba bes gk....huhu~~ do visit myblog smtimes... http://syazanaramli.blogspot.com/