Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Owh betulke ape yg aku rasa nie?? JANGANLAH!!!

Pabila bangun dari lena, ku melihat jam di dinding.
baru 7.20 pg... 7.20 pg?? AGH!!!! ak da lmbat!!!
Ku segera menyiapkan diriku,
dalam keadaan kuchalana tersebut, sempat untuku mendengar radio.
7.50 pg, aku tiba ke kelas.
Aku merebahkan punggungku ke kerusi.
Melepaskan kepenatan berlari tadi.
Tiba-tiba aku melihat wajah dia,
Ah... sudah, perasaanku mula berubah.
aku sudah mula tidak senang duduk,
Resah gelisah.
Peluh mula mengalir di dahiku.
Dia berbicara dengan ku,
namun aku tidak dapat untuk membalasnya,
Kaku, menahan perasaan tersebut.
Ya Allah, jgnlah masa ini,
Masih awal pagi,
Aku tidak bersedia lagi,
Baiklah!!
Aku tidak dapat menahan perasaan ni lagi!!
ak pergi kepadanya dan berkata;
'En, izinkan saya ke tandas, dah x thn da nie'
Ya!!! Akhirnya ak meluahkan jua pe yg ak rasa.

sape suruh bagun lmbt, kan x puas..














0 comments: