Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

waa~~~~ sume orang da pulang!! aku??

huhuhuh... semua da pulang BERAYA.. aku bagaimana pula?? nk mandi minyak lagi.. maruku... capati.. papedom... waaa.... bagaimana??


HOI!!! faqhreel.. x yh nk berdrama la kat sini.. taullah baru abes persembahan teater mlm tadi... wawawaawaw... psl persembahan teater 2.. aku sgt puas ati.. semua pelakon all out.. x nmpak langsung kecacatan.. semua wat yang terbaik... dan aku sebagai pengarah.. hahahha... rase macam bangga la plak... kihkihkih... ak nk ucapak ribuan teriam kasih kepada semua yang terlibat malm tadi.. x lpe gak kepada beberapa orang rakan aku yang dah kuar dr GITA ni.. sayang korang x dpt join mlm tadi...

tapi.. teater da abes.. ade 1 lagi.. monodrama.. jadi ke x bende nie?? uh.. x pe la.. kite cube sedaya yang mampu...

papepon.. dengan tiket yang aku baru beli tadi.. sok aku akan pulang dengan bas PAHANG LI SIONG pada pukul 11.30 pagi... doakan aku selamat dalam perjalanan...


kata FAQHREEL~~> jgnlah bas mcam arii tu lagi.. hhihih...


post signature

3 comments:

SaRa_wo Sensei said...

alah abg faqhreel...at least u balik umah jugak lorhhhh...
tahniah pengarah...=p

kapal terbang kertas said...

ne?? sara x blek kea??

sai_senpai said...

helluu...pengarah...
just nak ucap tahniah...hehehe...
best yer kalo dapt tgk....mcm mane hebat yer teater tu...hehehe....