Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

hari ini, esok dan seterusnya....

bismilahirahmirahim...

salam semua.. ak baru jek sampai mlm tadi dari s.alam..

cuti 5 ari nie ak just ddk s.alam jek.. x balek kampung pun..

orang raye ak raye gak.. kahkahkah...

yela.. jiran umah mak cik aku tu orang INDIA.. jd mlm depavali 2.. mmg meriah gile die aku tgok.. main mercun sampai x ingat dunia.. dan memang teori ak betul (korang cek balek la psl entry ak yg pasl mercun 2) sebab ak tgok yang bbdknye just tengok n bersorak jek.. orang dewasa yang bakarnye.. kalu kite.. mahu berebut bbdknye nk bakar..

huhuh.. soknye depavali 2.. 1 ari aku hanya mengadap t.v.. dan rancangan yang aku lihat.. hahaaha.. cite tamil la.. ni sume sebab mak tam ak.. die dtg umah m.cik aku.. pastu bkk lak chanel 202... ha.. lekat sampai ke malm.. hahahha... salah satu die cite KURUVI.. hahah.. pelakon die sivakasi.. kate mak cik aku la.. die kenal pelakon2 tamil nie.. hahahaha.. cite ni belakon kat M'sia.. kahkahakha... jadi orang jahatnye samseng M'sia la.. kahkahakah...


ok2.. kite tukr cite lak.. sok ak da amali PSV.. mmg betol sok.. x de tangguh22 dah.. hahahha.. kerje22 ak 80% siap da... nk murnikan sikit.. harap2 ok la ekh sok...

kata FAQHREEL~~> printer lak wat hal.. mcam kat umh mak cik jek.. ak rase sebab katrij ni la...

post signature

0 comments: