Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

"no title"

Salam.. npe aku wat no title entry kali nie?? sebab memang ak x de bnde nak cerita pon.. saje jek nk tulis kat blog nie.. yela.. ak memeng ske kat blog aku nie.. bende nie jek jadi teman aku.. huhuh.. dan sebab 2 gak aku hias die cntik2.. CHANTIK kea?? ntah la.. ade orang kate chaanteek.. wa.. time kasihlah.. aku just tukr background.. bnde ni x amek mase sampai 2,3 jam pon.. cme tkr url die jek..

bile kite mnat / syg sesuatu kite akan jage elok2kan?? betul x?? same gak macam aku nie.. bnyk bnde yg aku syg.. menjadi buah ati ku.. TP.. ade 1 masalah pada ku.. kalu aku jage macam mane pon.. msti x cermat dan akan ade sdkit kuchalana berlaku.. hahha.. tu la ko Faqhreel.. GOPOH...

tapi sekarng nie.. aku jrg bleh bkk blog nie.. tersgtlah siboknya.. tiap malam ke dewan.. hhuhu.. sekarang ni pon aku curik2 mase.. sebab ade jamuan mega raya kat dewan.. jap lagi nk g.. pastu nk wat arca aku lak..
k la.. DAAAA~~~~

kata Faqhreel~~ time kasih rakan-rakan~~

post signature

0 comments: