Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Amali PSV sem4, DUGAANNYA!!

alhamdulillah.. tadi selesai sudah hari pertama ujian amali kami.. aku just lepas bahagian arca jek.. anyaman mungki sok pagi kot.. yang beshnya sok.. sume name depanye 'M' sebab orang yang namenya selain huruf 'M' telah pun manamatkan sesi soal jawabnya.. huhuh...

macam-macam DUGAAN yang menimpa aku sepanjang nak beramali nie.. yela.. pada mulanya di tangguh... pastu arca aku kene buat balek.. macam-macam bahan gune.. last-last kol 3 pagi semalam siap.. haha.. memang kerja di saat akhir tol aku nie.. Eh, bukan saat akhir la.. tapi bahan dan idea yang x mengizinkan.. uhuhuhu....

aku harap orang pahamlah pada arca aku tu.. sebab aku pun rasa kurang puas hati dengan arca aku, lagi-lagi bile Mas bdk sem 3 cakap die x nmpak pe pon pada arca aku, maksud die x phm la pe yang aku buat.. dan lepas 2.. terus moraliti aku down.. PEH!!! buat penat-penat.. orang x phm pe yang aku wat??? huhuhu macam nak jerit2 pon ade mlm tadi.. kahkahkah...

sebab tu la aku wat arca aku bernama DUGAANNYA.. macam-macam dugaan aku tempuhi dalam meniti amali nie.. hahha.. yela tu FAQHREEL... hidup ini penuh dengan alasan~~~

TP.. dalam keadaan gemuruh tu.. sempat2 gak bbdk nie berpossing... hahha..

kata FAQHREEL ~~> x de pape

post signature

1 comments:

green said...

paham punyee..
rilek2..
jgn tensen~