Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Tagged dr cikNad ~~

1 - Nama timangan anda?

timangan?? kene timang kea?? hahah..

time kat Klang org pgel Aizad, kt sekichan org panggel faqhreel kdg2 faqh (bnyk yg ni), kat Lipis ni kdg2 org panggil K.U.. kalu kat umah along jek.. hhihi...

tp ak nk menaikan kembali nama Aizad nie.. hihi..



2 - Anda seorang yg.....?

saya seorag yg?? nape ak tnye balek?? nth la.. kalu pada ak..
ak suke tolong org.. cewaahhh~~~
x suke menunggu...
dan suke makan kentang.. haha.. gila kentang!!

3 - Insan yang teristimewa??

keluarga aku yg paling penting...
dulu penah seseorg yg menjadi sgt penting. tp sekarang... erm... ish.. da la faqhreel!!

4 - Lagu kesukaan?

lagu?? ntah lah.. ak ni jenis layan jek sume lagu..



5 - Makanan kesukaan?

yang ade berunsurkan kentang!!!! hahaha...


6 - Sikap yang membuat anda stress?

org yg pentingkan diri sendiri.. pastu buat ak lagi stress...


7 - Warna kegemaran?

lebih kepad putih, hijau kadg2 wane purple (minat time sekolah rendah)


8 - barang yg mesti ada dlm beg?

beg g kelas kea?? mstilah ade laptop, pendrve ngn test pad

9 - Kali terakhir anda menanges?

erk.... bile ekh?? hahaha..

10 - Tag untuk 6 rakan anda?

sesape yg nk buat..




Kta2 imam syafie :
"Aku menyayangi sahabatku dengan segenap jiwaku. Sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku. Kuhulurkan tangan untuk berkenalan kerana aku rasa senang, makin ramai sahabat aku semakin percaya diri.aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tak luntur dalam suka dan duka. Jika kutemui, aku akan setia padanya" (komen dari Jihan)

post signature

2 comments:

Hamba_Biasa said...

assalamualaikum..
huhu, awaq nme sy p0n ad ni?
hehehe...
(^^,)
tq...slmt bramal..

kapal terbang kertas said...

huhu.. copy past komen dr kamoo la..