Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

Salam Ramadhan

Assalamualaikum, hampir seminggu saya tiak menghapdet bende alah nie.. bersawang dah.. haha.. bukan pe.. agak sibuk gak la.. dengan PBS nye.. aku rase PBS kali ni paling syok.. x cye tnye la Bino, Saadah ngn Faiz Ammran.. besh siot.. bbdknye pon ramah tamah.. sempoi.. kami pon dapat bnyk adiah.. hahaha.. walaupun hanya semingu, tapi deorg layan kami macam da lame kenal..

lalu je tei kelas deorg, cume akan dengar ayat-ayat nie jeak.. "Cikgu, masuk lah sini" x pon, "hai cikgu!!" sapai ade cikgu lame yg jeles.. haha.. maaf cikgu.. hihi..

ok22.. ari ni dah 1 ramadhan.. alhamdulillah.. dapt gak kite bertemu kembali ekh.. harap2 dptlah aku pose pnuh taun nie.. tapi bak kate rakan aku, bukan harap

2 lagi.. WAJIB pose penuh... haahahha.. betul wajib.. pada rakan-rakan yg lain, slamat berpose aku ucapkan.. jgn lak sebuk nk raye jek.. shoping22.. hahha...

k la.. salam ramdhan..

post signature

0 comments: