Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

holiday?? besh atau bosan??

bermulanya saat ini, cuti sem aku pun bermula. Sebenarnye hari jumaat ni baru start cuti.. siap wat pengumuman lagi, x bg balik sblom ari Jumaat.. ape da.. deorg ingat rumah kami sume ni tepi Institut ni je kea?? x pyh beli tiket?? da la nk tukar tiket mahal chargenye.. ahh.. x kesah la.. aku nak balik gak sok.. tp... ni lagi satu hal.. pe lagi Faqhreel?? banyak la songeh ko.. hehe.. aku kene kemas bilik la.. nak kene kosongkan bilik.. mampos.. dah la bilik ni macam umah da.. macam-macam ada... adoyai... x pea22.. susah2 dahulu.. nanti da kerja.. rumah sendiri ko boleh beli Faqhreel.. btol!!!!

uh.. aku terlihat abang barua.. die 2... korang nak tau x?? oit faqhreel.. jangan nk ngumpat-ngumpat time nie... fokus pada cerita ko.. ok22.. FOKUS......

kalu boleh aku nak balik je petang nie.. tapi malam ni.. ya malam nie.. Barca Vs M.U.. Final.. pada penyokong M.U 2.. x yah tgok la.. buat penat jea.. baik tido.. da tau da.. korg mesti.. me...

MENANGIS punye.. sebab M.U KALAH!!! hahahahhahaha...esh??...

Barca juara la.... hih...

ok22.. berbalik pada cerita ak.. bosan atau besh??

ntah la.. tgok la nnti cam nea?? member2 aku sumenye cuti.. agak besh r.. tp kat umah aku line broadband ni.. slow nak mampos.. laju lagi siput B*b*... hih.. mgkin ak jrg on9 la.. tp ak akan tetap gagahkan diri untuk mengon9.. hihih..

k la.. ak nak sambung kemas bilik nie.. kalu aku rajin la. kalu x.. malam nanti baru ak kemas...

ASSALAMUALAIKUM!!!

post signature

5 comments:

CaPiQa said...

uish, sambung la gosip pasal abang tu. ekeke.. xD

aduiyai. sila rajinkan diri. rajin2 refresh. rajin2 reconnect. pasti daku mencarimu nanti.

oke? ^_^

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wuaaaa.. kamoo wajib on9.

t capiqa rindu.hahaha.

BARCA kalahhhhhhhhhhhhh!

CaPiQa said...

@miss lolly: amboi, noty nampak? cesss.. xD

kapal terbang kertas said...

eleh.. lolly.. jeles kea?? hahhaha...
ye kea klah?? tgok la mlm nie..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wakakaka.

jeles? apakah?

hoho. ngan CAPIQA tiada apa yg mahu dijelesi.hehe.