Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

anak asnaf..

assalamualaikum..

pagi tadi aku kene gi Bangi, kat Kolej Universiti Islam selangor (KUIS)..

kenapa??

kerana aku ade Perhimpunan mahasiswa/i dan pelajar Asnaf Selangor..

Asnaf?? pe tue??

Dalam kamus dewan Asnaf bermaksud orang yang layak menerima zakat..

mak aku dapat bantuan pusat zakat, so aku belajar ni dapat la tajaan Lembaga Zakat Selangor..

Terima Kasih LZS!! hehe...

tp.. x besh r.. name aku tercicir lak..

ntah cam nea deorang lupe nak letak nama aku.. surat aku dapat..

jadi tadi mase dapat cek duit... aku dapat lambat cek 2.. deorang poskan..

xpelah.. lambat pun x pea.. hehe..

pastu masa balek lak.. aku singgah K.L..

temankan member aku nak cari jam.. kat Butik P.S.. hehe.. :)

pastu lepak kat gig jap.. kat 1cafe.. dekat-dekat Mydin depan Pudu 2.. tp jap jea..

sebab da Magrhib.. (*ade kea.. pagi gi program pusat zakat, petang g gig.. haha..)

nampaknye tue jea kot cerita aku hari nie...

hehe.. sok nk kene balik Lipis lak.. Isnin ade paper lagi.. x stady lagi nie.. hihi....

post signature

2 comments:

Unknown said...

adekah cek itu akan dikongsi bersama?

lalala~~~ ^_^

kapal terbang kertas said...

eh22.. x mlu.. nk gak..