Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

2 marhalah..

kisah ini bermula apabila seorg pemuda ingin memulakan pengembaraanya ke Shah Alam..
(oit!!!! tu pon nk cite kea?? Shah Alam 2 bkn ade pe pon!!!) adush!!! (kne baling slipar)
ak sebenarnye bosan.. x tau nak wat pea.. tadi bdk B*B* tue kol aku..
die cakap pmpuan tue tension.. sebab aku ganggu die.. hahaha.. sape suruh tension??
tension! tension! tension! maaf! (spe tau adegan nie?? angkat tangan!!! hihihi..)

ape yang ak merepek nie??? haha...

owh.. aku lupe..
ak nak cite nie.. time aku sampai kat K.L tadi..
time tue aku da nk turun bas dah, aku pandanglah belakang..
hahah.. ade sorang brade nie tido lagi..
memang lena diulik mimpi la.. hihi..
siap mulut tenganga lagi.. (sorry bro.. wa t'kutuk lu.. wa tengah geram ni..)
ak pon kejut die..
dengan nada sopan..
"bang.. bangun bang.. bang.. bangun bang.. da sampai K.L"
cam ne?? ayu x kejutan aku tu??
hahah...

ni ade lagi satu cite.. dalam bas tue gak.. ni orang lain.. die tido gak..
tapi tido die wat macam kat rumah.. siap berdengkur lagi..
kruhh...kruhhh...kruhh... ak nak tido pon x lena.. hihi..
bro.. aku nk tido pon.. wat la silent mode dlu.. x pon dalam mode gegar.. kikikiki...

merepek...merepek....
hahhaa... BOSAN!!!!! GERAM!!!!

p/s> maaflah termencarut lak... teng 2 PAHANG LING SIONG BUS, kerna membawa ku dengan selamat ke K.L

post signature