Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

maaf.....

salam semua.. uh.. sudah berapa kurun ak x hupdate blog nie.. yela.. sejak ketiadaan brodband di tangan hamba ini.. hanya berbekalkan wifi sahaja... uh.. mmg x dapat la den nk hupdate selalu.. ni pon x tau la laine ni dapat bertahan berapa lama lagi..

hehe.. sekarang nie aku tengah final exam.. dah tiga paper selamat da.. tinggal dua lagi.. moral ngn pj.. uhu... arap22 x de pape la lepas nie..

pastu ak kene g kelantan lak.. monodrama peringkat wilayah timur.. huhu. x dapatlah den nak balek awal... 24 baru leh pulang ke pangkuan keluarga.. arap22 time ak g kelanatan x la banjir.. hihih.. ni pon props ak x siapakan lagi nie.. esok la nk siapakan props tu...

k la.. ak sekarang x de pape da nak cite sgt.. buntu idea.. x kan nk cite jawapan ak tulis tadi.. hahha.. k la.. nnti kau ade idea.. ak hupdate lagi...

kata faqhreel~~> happy besdae to my pren MISS LOLLY.... hihi.. kamoo cute macam mana pon tetap ak lebih muda dari mu...

post signature

2 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

weh.


tengsss faqh :)

kali ke bape hentah :P:P


ngeeee.

cik EPAL said...

arap arap tak banjir ;)