Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]
IP

alhamdulillah..~~~~

salam semua.. hari ni hari rabu.. petang nnti ak ade paper pj... peh.. byk gile nk mengiat..

rakan-rakan... betul orang cakap bile kite sebelum tidur niat nak bagun pukul berapa mesti kite terbangunkan?? sebab aku ddah banyak kali da wat.. jadi memang jadi.. tapi mesti tidur balik... hahhaa.. sebab minda aku masih lagi nak tidur.. kuikui.. orang cakap kalu kite bangun dan terus bangun yakni tidak menutup mata kembali, kite akan berasa segar bile bangun tu.. yeka?? yela tu.. hihihi...


semalam, buat pertama kalinye baju orang tempah kat aku sudah siap, jadi tunggu die nak bankin je.. lepas die bankin.. bolehlah aku pos baju nie kat die.. 36helai semuanya.. alhamdulilah.. dapat la untung cikit sebab ak wat baju ni kat INCHIK LAH.. (cnjaya.com.my) kalu wat sendiri mesti banyak untungkan?? tgoklah nanti.. ade rezki, aku belilah peralatan die.. rakan aku dah banak kali dah ajak join die wat, aku just bagi modal jek.. untung same-samelah.. rakan aku wat printing baju ngn doll.. PEPATUN art work, mungkin korang penah nampak baju2 die, dan dah kene ciplak pun ade design die.. siap jual kat pasar lagi 2.. sian die.. hihihi...


oklah, ak nak sambung mengiat kembali nota-nota nie.. hihi.. pada rakan-rakan ku di INSTITUT.. selamat berexam.. hihi.. nnti bila pulang berhati-hati di jalan raya...

post signature

0 comments: