Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

Monodrama, antara pengalaman dan kejayaan..

salam.. malam tadi atau lebih tepatnya pagi tadi kurang lebih pukul 1.30am kami selamat sampai di Institut selepas 2 hari di Kelantan kerana menyertai pertandingan monodrama peringkat wilayah timur di DBP Wilayah timur K. Bahru..

walaupun kami hanya mendapt tempat ke 4.. tapi macam-macam pengalaman saya aku merasinya. memang tak rugilah aku pulang lewat. di sana bukan sahaja dapat berjumpa dengan S.N Dato Anuar Riduan (siap salam, mis ko x dapt salam dgn die pon.. hahah), malahan ramai pengiat teater kat sana terutama Abg Azmi.. hahha... besh gak berkenalan dengan die.. lepas ni kalu ade pape nak mintak tolong atau pandangan boleh la hubungi dia.. lagi pon die Timbalan Presiden Persatuan Teater Negeri Pahang.. pastu dapat gak tukar-tukar no dengan orangDBP kat sana.. kalu ade pape leh gak mintak tolong kat deorang... betol x?? senang gak kan?? kalu kite ade ramai kenalan dengan orang yang berpengalaman... hahha...

lagi satu aku nak cite, sepanjang perjalanan kami hujan tampa henti sehinggakan bas kami terpaksa meredah banjir pada sesetengah tempat.. huhuh.. ade gak yang bas terpaksa berpatah balik kerna bahnya sgt dalam dan jauh..

lagi 1... leh gak jumpe nenek aku.. haha.. lame gak dah tak jumpe die...

nampaknya tahun depan kami kene lebih banyak berlatih dan mendalami monodrama itu..

haha.. ni ak pos da hari lepas aku tulis... sebab line da x de ari tu...

post signature

0 comments: