Tentang tentang

My photo
Sekinchan, Selangor/kuala lipis, Malaysia
Tanggal 14 March 1988 pukul 9 pagi, lahirlah seorang bayi lelaki. En. Ismail telah menamakanya Mohd Faqhreel Aizad. Selama 13 tahun ia menetap di Klang bersama-sama keluarganya sebelum abahnya meninggal dunia dan menetap di Sekinchan hingga sekarang. Beliau masih lagi berlajar di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan di Kuala Lipis dalam jurusan Ijazah sarjana muda pendidikan major PSV. Tidak lama lagi akan mendapat gelaran 'Guru'/'Cikgu'. Sangat gile akan kentang. [EN]

kuasa atau rasa hormat??

Assalamualaikum sume!!! pagi22 Ahad nis sebelum ak mulakan tugas membuat folio, ak nk post 1 entry dulu.

Kali nie ak nk tnye kat korg, kuasa ke rasa hormat yang penting?? da bberapa ari ni ak lg menghantui diriku. ntahlah, situasi tu makin besar. dulu kesik jea.. sakarng nie da ramai yang tau.. BODOH tol!!! nk bsr22kan cite.

Pastu wat cite yg salah. ari 2 da jnji da nk selesaikan bnde nie.. Pas2 yg korg g terjah metting org wat pea?? korg x rase 2 menyalahi etika kea??? ok korg kte korg b'pengalaman?? mmg la pngalaman.. dan maktab ni dibuat tok mmberi para pelajar mencari pengalaman. Kalu setiap mase je korg yg wat, cm ne org lain nk ade pengalaman??? Nnti bile da posting, kami semua kne la pnggel ko watkan tok kami?? sebb ko je yang 'BAGUS' sgt!!! kami semua x pandai wat keje.. x gitu??

eh, pk la.. kalu ko nk sangt kuasa 2, amek je la.. tp ko ade rase x rasa hormat org kat ko da kurang?? Sedarlah wahai insan22 yang ku katakan nie.. korg x kemana pon.. stakat kipas2 lec 2.. x yah la.. kat sekolah nnti, ko akan tau la mcm mane rasenye wat keje... baru korg tau mase 2.. ikutkan ak.. ak nk blah je dr bnde nie.. malas nk tgok muke korg.. tp.. ak tau.. kalu ak kuar.. rmai yg akan kuar.. so.. baik korg buang ak jea.. sng cite.. bia org tgok ak yg salah.. bukan kelab yg kami tubuhkan nie...

post signature

1 comments:

paan said...

sabarlah wahai sahabat perjuangan ku...katekan F**K kepada mereka..hahahaha!!! aku sntiasa mengelilingi glatius maximus ko...semoga prjalanan ko mendapat sokongan daripada pihak2 yang benar dan pihak yg salah sesungguhnya akan sentiasa mengipas2 perut lect kite.. bak kate aku la,dimana taik itu dijatuhkan disitu juga taik itu akan dikipas...semoga taik itu akan sentiasa sejuk tampa rse (decay) manufactured tol la dorg ni...hahaha piki2 kan la.